Verzend- en retourbeleid

Vertragingen in Bestellingen:
Als een bestelling geen trackinginformatie bevat, onderweg is, in behandeling is of verlopen is met meer dan 60 dagen na de oorspronkelijke verzenddatum, zal Safegard een terugbetaling aanbieden of het product opnieuw verzenden op kosten van Safegard. Uitzonderingen zijn van toepassing op bepaalde verzendmethoden en bestemmingen.

Geleverde Bestellingen:
Safegard zal geen terugbetalingen of vervangingen verwerken als de trackinginformatie aangeeft dat de bestelling is geleverd. In gevallen waarin het pakket niet is ontvangen, is een verklaring van niet-levering van het lokale postkantoor vereist voor een terugbetaling of vervanging.

Beschadigde Producten:
Een volledige terugbetaling of vervanging wordt verstrekt voor items die beschadigd zijn aangekomen binnen 30 dagen na levering. Alle verzoeken om terugbetaling of vervanging van beschadigde producten moeten worden gevalideerd met foto- of videobewijs dat ter goedkeuring aan Safegard wordt voorgelegd voordat een terugbetaling wordt uitgegeven.

Belangrijke Opmerking: In de meeste gevallen hoeven klanten het product niet terug te sturen naar Safegard om een terugbetaling of vervanging te ontvangen.

Onjuiste of Ontbrekende Producten:
Een volledige terugbetaling of vervanging wordt verstrekt voor foutieve of ontbrekende items die zijn verzonden. Alle verzoeken om terugbetaling of vervanging van foutieve of ontbrekende producten moeten worden gevalideerd met foto- of videobewijs dat ter goedkeuring aan Safegard wordt voorgelegd voordat een terugbetaling wordt uitgegeven.

Annuleringen van Bestellingen:
Een volledige terugbetaling is beschikbaar voor bestellingen die zijn geannuleerd voordat ze zijn verwerkt en verzonden vanuit ons magazijn. Bepaalde bestellingen, zoals Print-on-Demand (POD) en pre-order voorraadbestellingen, kunnen echter niet worden geannuleerd na betaling.